Історія компанії

2004

Заснування

Історію компанії «ПОЛІСАН» прийнято відраховувати з 11 березня 2003 року – дня заснування приватного підприємства з невеликим кадровим складом, але величезними планами на майбутнє.

В 2004 році підприємство займається реалізацією двоокису титану на українському і російському ринках, але вже виношує плани про власне виробництво лакофарбових матеріалів. У листопаді 2004 року почалось виробництво алкідной продукції під торговою маркою «Фарбекс», на власних потужностях.

2005

Запуск заводу. Поява ТМ «Фарбекс» та реалізація через дистриб’юторську мережу

У березні був здійснений повноцінний запуск заводу. В цьому ж році починається випуск високоякісних емалей лінійки Престиж під торговою маркою “Фарбекс”. У загальному заліку ринку України стартували з 200 місця. Продукція компанії “ПОЛІСАН” реалізується через дистриб’юторську мережу в семи регіонах – Сумській, Харківській, Київській, Дніпропетровській, Донецькій, Хмельницькій, Чернівецькій і Рівненській областях. З серпня 2005 року кількість дистриб’юторів зростає до 25.

Починається історія становлення та інтенсивного розвитку компанії на ринку України.

2006

Поява «Декор». Відкриття цеху з виробництва водно-дисперсійної продукції.

За рік роботи торгова марка «Фарбекс» стала відомою і добре впізнаваною серед споживачів. Тому було прийнято рішення випускати продукцію під новими торговими марками. У березні 2006 року на ринку під новою торговою маркою «Декор» з’явилися алкідні емалі, а в травні 2006 року – олійні фарби. Зростаючий попит споживачів зажадав технічного переозброєння фірми – істотно були вдосконалені технології виробництва, модернізовано обладнання, що дозволило збільшити виробничий потенціал. Істотно збільшується асортимент лакофарбових матеріалів. У вересні 2006 року, у відповідь на вимогу часу, на виробництві відкривається новий цех з виробництва водно-дисперсійної продукції. Починається випуск продукції на водній основі під торговою маркою «Фарбекс».

2007

Вихід на західний ринок.

З початку року продукція компанії починає реалізуватися в Республіці Молдова, а з 2008 року – на території Грузії. В середині 2007 року розпочинається випуск високоякісних деревозахисних засобів під торговою маркою «Maxima», які забезпечували комплексний захист і догляд за деревиною.

2008

Випуск торгової марки «Delfi»

З січня 2008 року продукція класу Економ випускається під торговою маркою «Декарт»

На українському ринку лакофарбових матеріалів з’явилася алкідна продукція під новою торговою маркою «Delfi», яка позиціонувалася як продукція класу Стандарт. Початок розробки і сертифікування на підприємстві системи управління якістю за стандартом ДСТУ ISO 9001-2001.

2009

Редизайн лінійок алкідної продукції

Поставили собі за мету зробити упаковку нашої продукції більш привабливою для споживача – провели редизайн для асортиментних лінійок алкідної продукції торгових марок «Farbex» та «DekART». Нові упаковки повинні були передавати суть продукції, яскраво виділятися на полицях в торгово-роздрібних точках, привертати увагу споживачів і викликати позитивні емоції. В кінці року змінили зовнішній вигляд упаковки алкідної продукції торгової марки «Delfi».

Лакофарбова продукція компанії починає реалізовуватися через Сумський регіональний відділ продажів, який обслуговував Сумську, Чернігівську, Полтавську області.

2010

Перші регіональні відділи продажів

Оновили сертифікат системи управління якістю відповідно до нової версії стандарту ДСТУ ISO 9001: 2009.

Відкриття перших віддалених відділів продажів: Запорізького, Тернопільського та Білоцерківського. Сумський відділ продажів починає обслуговувати Харківську область.

За підсумками 2010 року – Компанія «Полісан» займає 3-е місце в загальному заліку виробництва і 2-е місце по виробництву алкідної продукції!

Поповнили лінійку торгової марки “Maxima” першою акриловою емаллю для радіаторів.

2011

Редизайн водної продукції ТМ «Farbex» і ТМ «DekART».

Обслуговуємо Донецьку, Луганську і Черкаську області через власні регіональні відділи продажів.

Змінили зовнішній вигляд водно-дисперсійної продукції торгової марки «Farbex» та «DekART», а в лінійку «Maxima» ввели деревозахисні матеріали і лаки на водній (акриловій) основі.

2012

Перший фірмовий магазин

Обслуговуємо Кіровоградську, Волинську та Рівненську область власними силами. Відкриття фірмового магазину в місті Суми, за адресою: вул. Іллінська, 12/2.

2013

Експорт в ЄС

Компанія почала експортувати продукцію в країни Євросоюзу. Продовжуємо розширювати філіальну мережу по Україні: початок роботи власних філій в Харкові, Львові та Одесі.
Відкриття фірмового магазину в місті Тернопіль та другого в місті Суми. Випустили незнайому для українського ринку гумову фарбу торгової марки “Farbex”, яка стане ТОР-овою позицією асортименту компанії.

2014

Лідер по виробництву органорозчинних продуктів

Розширюємо мережу фірмових магазинів: у Черкасах споживачі можуть ознайомиться з повним асортиментом продукції компанії. Підприємство «ПОЛІСАН» займає 2-е місце в загальному заліку виробництва України і виходить на 1-е місце по виробництву алкідної продукції.

2015

Випуск водної продукції «Maxima» і «Delfi». Співпраця з мережою «Леруа Мерлен».

Починаємо самостійно реалізувати продукцію в Миколаївській, Херсонській та Хмельницькій областях. Відкриття трьох фірмових магазинів в: Полтаві, Харкові та Києві.
Випуск на ринок високоякісних латексних фарб лінійки Silk Touch, а також водної продукції під торговою маркою «Delfi». Підписано контракт про співпрацю з французькою мережею будівельних гіпермаркетів «Леруа Мерлен».

2016

Початок роботи з торговельними мережами Епіцентр і Нова Лінія

Компанія розпочинає свою роботу з торговельними мережами Епіцентр і Нова Лінія. У той же період проводить ребрендинг алкідної продукції торгової марки «Delfi» (зробили етикетку продукції більш привабливою, для споживача). Відкриття фірмового магазину у Львові.

2018

Співпраця з мережею магазинів 33 м2

Початок роботи з мережею магазинів 33 м 2. В кінці року почали роботу над зміною дизайну органорозчинної продукції торгової марки “Maxima”

2019

Компанія зараз

На сьогоднішній день підприємство є лідером лакофарбової галузі України. Завдяки професіоналізму співробітників, значним інвестиціям в технічне оснащення підприємства, компанія змогла вирости з невеликого підприємства в з найбільших підприємств, що динамічно розвивається на українському ринку.
Зараз на підприємстві працює понад 1000 осіб. Завод має добре налагоджену мережу дистрибуції, яка налічує 18 філій.
У 2019 році завод відзначив своє 15-річчя. Ще багато планів попереду, але незмінним залишається бажання розвивати лакофарбову галузь України.